Împreuna reușim!

Este un element de text. Fă dublu click, pentru a edita textul și stilul acestuia. Există o mulțime de setări pe care le poți aplica pentru textul din acest element sau pentru întregul element. Experimentează și nu ezita să acorzi întrebări pe chat.

Cursuri de limba germana nivel A 1- A2

Condiții generale contractuale / AGB  

 

Condiții contractuale pentru comenzi și servicii online

 

Serviciile oferite pe site-ul nostru www.isp-jobs.ro sunt servicii online de creare CV-uri și consiliere profesională.

Scopul colectării datelor este: livrarea serviciului achiziționat electronic și primirea de informații în formă de consultantă și consiliere.

Imediat ce ați comandat un serviciu, sunteţi obligat(ă) să furnizaţi datele cerute, acestea fiind necesare livrarii serviciului achiziționat electronic.

Refuzul dvs. determină să nu putem colabora. 

 

Care sunt etapele de lucru si primire pentru comanda serviciilor noastre ?

 

1. Efectuați plata pentru pachetul solicitat.

2. Transmiteți imediat CV-ul actual la adresa noastră de e- mail sau /și completați formularul CV de pe site

3. După analiza datelor transmise de dvs., în urmatoarele 24 de ore veti primi o lista cu eventuale completări necesare, dacă este cazul. 

4. Serviciile de redactare și optimizare CV / scrisoare de intentie vor fi livrate la adresa de e-mail indicată de cumparător în format pdf.

 

ATENȚIE! Orice comandă facută si platită dupa ziua de vineri la ora 18:00 va fi preluată cel mai devreme luni la ora 10:00.

 

Termen de livrare a serviciilor

 

Pentru livrarea CV-urilor în termen de 48 de ore, se va achita o taxa suplimentară de urgentare de 20 €.

Pentru serviciul standard termenul de livrare este de 5 zile lucratoare.

Pentru calcularea termenului de livrare a CV-urilor, nu se vor calcula zilele nelucrătoare de sambată și duminică sau sărbătorile naționale legale.

Adițional, termenului de livrare se va calcula din momentul in care clientul a furnizat toate detaliile cerute pe email in legătura cu CV-ul său.

Orice întârziere a realizarii si livrarii serviciilor noastre, fată de limita maximă de 5 zile lucrătoare, va fi anunţată prin telefon și/sau e-mail.

Dupa primirea CV-ului în termenul stabilit, clientul are la dispozitie 72 de ore pentru a solicita eventuale modificări.

Dupa 72 de ore, orice modificare solicitata de către client se va face contra cost.

Plata serviciilor NU este returnabila. 

 

Retractarea comenzii este posibilă în primele 24 de ore de la efectuarea comenzii în scris la adresa noastră de e-mail info@isp-jobs.ro sau completarea formularului "anulare comanda".

 

Informatii generale de transmitere servicii:

 

Serviciile noastre sunt în format electronic, transmise pe e-mail sau via Skype, astfel încât nu există costuri poștale.

 

Metoda de plata: Transfer bancar

 

Pe factură: dupa finalizarea comenzii, vom trimite la adresa dvs. de e-mail factura în baza căreia veți face transferul bancar pentru serviciile comandate.

 

Pentru primirea serviciilor comandate vă rugăm efectuati plata prin transfer bancar în care stipulati referinţa comenzii (nume serviciu / pachet comandat). Luați în considerare ca un transfer bancar dureaza pana la 3 zile lucratoare! 

 

SERVICII DE CONSULTANȚĂ ȘI

ÎNDRUMARE CARIERĂ ÎN GERMANIA

Trimiteți Formularul CV 

CV în limba germană

 

Design modern

Traducere romană - germană inclusiv

Adaptat la cerințele angajatorilor germani

Contactează-ne:

 

Luni - Vineri:  09:00 - 17:00

 

 +49 (0)6784 989 989 9 

 +49 (0)157 755 848 79

  info@isp-jobs.ro